תנאי שימוש ורכישה

בית/שירות לקוחות/תנאי שימוש ורכישה

אתר ZIPPO ישראל – תנאי שימוש ורכישה

ברוכים הבאים לאתר האינטרנט של ZIPPO ישראל (להלן: “האתר“), הפעיל בכתובת www.zippo.co.il ובכל כתובת נוספת לפי שיקול דעתה של הנהלת האתר. תנאים אלה מגדירים את זכויותיך וחובותיך בעת השימוש באתר ובעת הזמנת המוצרים שהוא מציע. קרא תנאים אלה בקפידה, מפני שהם מהווים הסכם מחייב בינך לבין הנהלת האתר. השימוש באתר ו/או הזמנת מוצרים באמצעותו, מעידים על הסכמתך לתנאים אלה ולתנאים נוספים המופיעים באתר, לרבות מדיניות הפרטיות  והוראות נוספות שייתכן ויופיעו במהלך השימוש באתר (יחדיו: “המסמכים המחייבים“).

התנאים מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והם מתייחסים, כמובן, גם לנשים.

תנאים אלה חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי לוח או כף יד למיניהם וכיו”ב). כמו כן, הם חלים על השימוש באתר בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

מי אנחנו?

האתר מנוהל ומופעל על-ידי חברת טיטו טי אנד אי מרקטינג בע”מ, ח.פ. 51-120128-7, מרחוב קיבוץ גלויות 34, תל-אביב יפו (במסמכים המחייבים: “הנהלת האתר“). האתר מציג ומציע למכירה מגוון מוצרים של המותג ZIPPO, לרבות מצתים, מוצרי שטח ומחנאות, עטים, אביזרים, מתנות ועוד, כפי שהנהלת האתר תציע באמצעות האתר מעת לעת.

האתר מציג פירוט רלבנטי על כל מוצר ומוצר ומאפשר חיפוש, סינון וחיתוך חכם, כך שתוכל למצוא את המוצר הרלוונטי והמתאים לך ביותר. הנהלת האתר תציע באמצעות האתר מוצרים למכירה המיוצרים גם על ידי צדדים שלישיים ונותני שירותים נוספים (להלן: “הספקים“).

ההזמנות שתבצע דרך האתר נעשות בכפוף למפורט בתנאים אלה (להלן: “השירות“). בכל שאלה הנוגעת לאתר, מוצרים המופיעים בו, הזמנות וברורים, תוכל לפנות אלינו באמצעות קישור לשירות הלקוחות המופיע באתר  ונשוב אליך בהקדם.

לאחר שמסרת את פרטיך באתר ואישרת את המסמכים המחייבים, הנהלת האתר תהא רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח אליך עדכונים, באמצעות החשבון שלך באתר, בדואר אלקטרוני, בפקס ובמסרונים (SMS) ובכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם על שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר ודברי פרסומת, בין היתר כמשמעות הדברים בסעיף 30א’ לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב – 1982. בכל עת, תוכל לחזור בך מהסכמתך ולהודיע להנהלת האתר על סירובך לקבל דברי פרסומת, דרך כלל או מסוג מסוים, על-ידי משלוח הודעת סירוב. הדרך למשלוח הודעת הסירוב תפורט בדברי הפרסומת שתשלח אלייך הנהלת האתר ו/או מי מטעמה.

למי נספק את המוצרים?

התקשרות בעיסקה כלשהי באמצעות האתר מיועדת לבני 18 ומעלה. באישורך לתנאי שימוש אלה הנך מצהיר ומאשר כי הנך בן 18 לפחות.

אנו נספק לך את המוצרים שהזמנת באתר לאחר השלמת תהליך הרכישה, בתנאי שהמוצר שהזמנת מצוי במלאי ובבעלותך כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסולקו בישראל ולאחר שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה את הכרטיס אישרה את עסקת הרכישה שביצעת.

על אף האמור, אנו רשאים שלא לאפשר ללקוח מסוים לרכוש מוצרים באתר, גם אם הזמין בעבר מוצרים באמצעות השירות. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אנו רשאים לבטל את זכאותך לבצע עסקאות באתר בכל אחד מהמקרים הבאים ולפי שיקול דעתה המלא והבלעדי של הנהלת האתר –

  • אם בעת ההרשמה באתר, או בכל חלק מתהליך הרכישה, מסרת במתכוון פרטים שגויים;
  • אם ביצעת מעשה או מחדל הפוגעים או עלולים לפגוע באתר, או בהנהלת האתר, או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחותיה, עובדיה וספקיה של הנהלת האתר;
  • אם השתמשת בשירותי האתר לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;
  • אם הפרת את אילו מהוראות תנאים אלו, תנאיו של אילו מהמסמכים המחייבים או תנאיו של כל שירות מקוון אחר שיציע האתר;
  • אם אתה חייב כספים להנהלת האתר או לחברות הקשורות בה ולא פרעת את חובך, למרות שחלף המועד לתשלומו;
  • אם כרטיס האשראי שברשותך נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.

אם חברת כרטיסי האשראי לא אישרה את חיובך, לא נהיה חייבים לספק לך את המוצרים שהזמנת. במקרה זה ניצור איתך קשר ונמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך. אם חויבת בטעות, הינך מתבקש להודיע לנו ואנו נדאג לזיכוי מתאים, בהתאם לנסיבות.

לאילו אזורים ניתן להזמין?

האפשרות להזמין מוצרים באתר מוגבלת לאזורים בארץ בהתאם למפת אזורי החלוקה של דואר ישראל או חברת המשלוחים עמה אנו עובדים, לפי המקרה (“אזורי החלוקה“). אנו רשאים, אך לא חייבים, לספק את השירות גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. לכן גם אם הזמנה כזו התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא נהיה חייבים לספקה.

הזמנת מוצרים באמצעות האתר

לאחר שהוספת מוצרים לסל הקניות שלך, עליך להזין בטופס המקוון המיועד לכך בתהליך ההזמנה את הפרטים הבאים: שם מלא, כתובת מדויקת, כתובת דוא”ל פעילה המצויה ברשותך, טלפון, פרטי כרטיס אשראי וכל פרט נוסף שאנו עשויים לדרוש במהלך הליך ההזמנה, כגון מידע בנוגע לפעולה אותה מתבקש השליח לבצע במידה והנמען אינו בבית. לפי שיקול דעתנו, אנו עשויים לדרוש ממך מסירת פרטים כאמור הן ביחס למבצע הרכישה והן ביחס לפרטי האדם / הגוף אליו יישלחו המוצרים שהזמנת. שדות המידע שחובה להשלים יסומנו במפורש. עליך למסור רק פרטים נכונים, מדויקים ומלאים, על-מנת למנוע ככל האפשר תקלה במשלוח המוצרים ו/או באפשרות ליצירת קשר איתך ו/או עם הנמען. אתה מאשר בזאת את נכונות הפרטים שמסרת.

הנהלת האתר לא תעשה בפרטיך כל שימוש, אלא בהתאם לתנאים אלה ולמדיניות הפרטיות של האתר ,המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה.

אם זו הפעם הראשונה שאתה מזמין מוצרים באמצעות האתר, הנהלת האתר תהיה רשאית לבקש ממך לבחור שם משתמש (כגון כתובת דוא”ל) וסיסמא ולהזין אותם במקום המיועד לכך באתר. בעתיד, כשתבקש לקנות אצלנו מוצרים נוספים, תזוהה לפי שם המשתמש והסיסמא שבחרת. אלה יחסכו ממך את הצורך במילוי חוזר של פרטיך האישיים. יהיה עליך רק לוודא כי פרטיך, כפי שהם מופיעים על גבי מסך המחשב, עדיין מעודכנים ובמידת הצורך למלא את פרטי הנמען. במידה שהפרטים אינם מעודכנים, אתה מתבקש לתקנם כדי שנוכל לספק את הזמנתך. בכל עת, תוכל לעדכן את פרטייך האישיים ו/או את הסיסמא, באמצעות ממשק הניהול של חשבונך האישי באתר.

שמור על שם המשתמש והסיסמא בסודיות כדי למנוע שימוש לרעה בחשבונך באתר. הקפד להחליף את הסיסמא בתדירות גבוהה ככל האפשר ובכל מקרה אחת לשלושה חודשים לפחות. זכור: ככל שתחליף את הסיסמא לעתים תכופות יותר, כך תיטיב את ההגנה על המידע בחשבונך.

הנהלת האתר רשאית לקבוע מעת לעת דרכי זיהוי נוספות או אחרות.

מוצרים

הנהלת האתר רשאית לשנות בכל עת, לפי ראות עיניה, את היצע ומגוון המוצרים באתר. אשר על כן, העובדה שמוצר מסוים הוצע למכירה באתר במועד כלשהו אינה מבטיחה שיוצע למכירה גם בעתיד. הנהלת האתר אינה מתחייבת להיקף, זמינות או מגוון מינימלי של מוצרים כלשהם. אם אזל אחד מהמוצרים שהזמנת מהמלאי, הנהלת האתר מתחייבת להודיעך על כך באמצעות הטלפון או כתובת הדוא”ל שמסרת ושומרת לעצמה את הזכות להציע לך מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומה. אם תקבל את הצעתנו, הזמנתך תעודכן מחדש. אם תסרב לקבל מוצר חלופי, הנהלת האתר תבטל את הזמנתך ותזכה את כרטיס האשראי שלך. במידת האפשר, תוכל להמתין לחזרת המוצר המוזמן למלאי ונהיה רשאים לעדכן אותך בדבר.

סל הקניות

מוצרים שאתה מעונין להזמין באתר יישמרו בסל הקניות עד להשלמת תהליך ההזמנה. הנהלת האתר רשאית להגדיר סכום מינימום לרכישת מוצרים באמצעות האתר.

הזמנה משובשת

כדי שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, הזמנתך צריכה להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים ליצירת קשר עימך ולמשלוח המוצרים. הנהלת האתר לא תספק את המוצרים שהזמנת, אם ההזמנה לא נקלטה במחשביה, או אם נקלטה באופן משובש וזאת גם אם מקור התקלה הוא במחשבי הנהלת האתר. אם לא תקבל פניה מהנהלת האתר תוך זמן סביר ממועד ביצוע ההזמנה, באמצעות הטלפון או בדואר אלקטרוני, יש להניח כי חלה בה תקלה. במקרה זה מומלץ שתפנה אל שירות הלקוחות . אנו נשתדל לברר את מקור התקלה ולסייע לך בביצוע ההזמנה.

פרטים אישיים

אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטים שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו לנמען. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים שגויים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.

בכפוף להסכמתך בטופס ההזמנה, אם הנמען איננו בביתו יושארו המוצרים נשוא ההזמנה בידי שכנו של הנמען.

הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה ישמרו במאגר המידע של הנהלת האתר. אינך חייב לפי חוק למסור לנו פרטים אלה, אולם לא נוכל לטפל בהזמנתך בלעדיהם. פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים במאגר הנהלת האתר.

טופס שירות לקוחות מקוון

הנהלת האתר מאפשרת לך לפנות אליה גם באמצעות טופס מקוון של שירות הלקוחות המצוי באתר. בעת השלמת הטופס המקוון תתבקש למסור פרטים אישיים כגון: מספר הזמנה, שם מלא, כתובת, טלפון, כתובת דוא”ל פעילה המצויה ברשותך ופרטים נוספים. עליך למסור רק פרטים נכונים, מדויקים ומלאים. פרטים שגויים עלולים במקרה הצורך לסכל יצירת קשר אתך. הפרטים שתמסור בעת ההרשמה למערכת יישמרו במאגר המידע של הנהלת האתר וייעשה בהם שימוש בהתאם למדיניות הפרטיות, המהווה חלק בלתי נפרד מתנאים אלה .

חל איסור לשלוח להנהלת האתר מידע מכל סוג שהוא, שהוא בלתי חוקי, בעל אופי מיני בוטה, טורדני, מעליב, עוין, מזיק, מאיים, גס, גזעני, פוגע ברגשות הציבור, מעודד ביצוע עבירה פלילית, עלול להוות בסיס לתביעה או אחריות אזרחית, מוציא לשון הרע, פוגע בפרטיות או מהווה הפרה אחרת של החוק הישראלי.

מועדי אספקה

הנהלת האתר תפעל כמיטב יכולתה כדי לספק את המוצרים במהירות המרבית. מוצרים שקיימים במלאי ישלחו במהלך שני ימי עסקים (לא כולל שבתות וחגים) ממועד קבלת אישור העסקה מחברת האשראי , או במועד אחר שצוין בהזמנה, ויסופקו באמצעות חברת משלוחים מטעם הנהלת האתר, בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים, אזורי החלוקה ובתאום מראש עם הנמען. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את המשלוח עד לכתובת למשלוח מכל סיבה שהיא, אנו נודיע לך על כך ונפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים.

במקרים מסוימים המוצרים יסופקו באמצעות דואר ישראל, לכתובת למשלוח שמסרת בעת ביצוע ההזמנה. המוצרים יישלחו בכפוף לזמן האספקה בדואר ישראל, אזורי החלוקה ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל. מועדי האספקה באמצעות דואר ישראל אינם ניתנים לבקרה על-ידי הנהלת האתר ואינם בשליטתה. הנך מצהיר בזאת כי לא תהיה לך כל טענה נגד הנהלת האתר ו/או מי מטעמה עקב שיבושים באספקה.

מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על מוצרים שאזלו מהמלאי.

מבלי לגרוע מהאמור בסעיף זה, מוצהר כי כל משלוח מבוטח על-ידי חברות המשלוחים ו/או דואר ישראל.
הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

מחירים

כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע”מ, אם הוא חל לפי הדין, ואינם כוללים דמי טיפול ומשלוח (אלו יצוינו במפורש בעת ביצוע ההזמנה, בהתאם לאזור החלוקה הרלבנטי).

הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלמת את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב לפי המחירים המעודכנים.

לתשומת לב: למרות שאנו מקפידים לבדוק את המחירים המופיעים באתר, לעתים עלולה לחול טעות שבעקבותיה יוצג באתר מחיר שגוי. במקרה זה נפנה אליך לאחר שביצעת את הזמנתך, נודיע לך מהו המחיר הנכון של המוצר ונאפשר לך לאשר כי אתה מבקש לרוכשו במחיר הנכון. אם תסרב לרכוש את המוצר במחירו הנכון – לא נהיה חייבים לספקו לך ובמקרה זה לא תהיינה לך טענות כלשהן כלפי הנהלת האתר.

הנהלת האתר איננה מתחייבת שמחירי המוצרים באתר יהיו בהכרח הזולים ביותר, או שתנאי התשלום יהיו הנוחים ביותר.

תשלום ותנאי תשלום

התשלום עבור המוצרים יתבצע באתר באמצעות כרטיס אשראי. עליך למסור את מספר כרטיס האשראי, תעודת הזהות של בעל הכרטיס, סוג הכרטיס ואת תוקפו וכל פרט נוסף הדרוש לנו לצורך השלמת הליך ההזמנה. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את השימוש באמצעי תשלום כלשהו באתר, להתיר שימוש באמצעי תשלום נוספים ולהחיל הסדרי תשלום שונים על סוגי כרטיסי האשראי או אמצעי התשלום שהנהלת האתר תכבד.

לאחר שהזנת את פרטי כרטיס האשראי להנהלת האתר, יישלח אליך אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי הזמנתך. לתשומת לבך: אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים שהזמנת והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר.

אם יתברר שכרטיס האשראי שלך אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידיה, הנהלת האתר תיצור איתך קשר לשם השלמת העסקה או ביטולה.

אם השימוש בכרטיס האשראי אושר על-ידי חברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו, תימסר לך הודעה מתאימה על-כך וחשבונך יחויב בעלות השירות. מועדי המשלוח יחשבו החל ממועד קבלת אישור העסקה מחברת האשראי.

מבצעים, הטבות והנחות

הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

לתשומת ליבך: אין לך זכות קנויה ליהנות ממבצעים, הטבות והנחות באתר. כל שינוי בפרטי הזמנתך או במחירה, תהיה סיבתו אשר תהיה, יגרור אחריו בדיקה מחודשת של זכאותך למבצע, הטבה או הנחה. כך, לדוגמה, אם רכשת מוצר והיית זכאי לקבלת הטבה בגין רכישתו, אולם מוצר זה לא נמצא במלאי, לא תהיה זכאי לאותה הטבה; אם החלפת מוצר, שרכישתו לוותה במבצע, במוצר חלופי שאינו מזכה במבצע, לא תהיה זכאי להטבה שנלוותה לרכישת המוצר המקורי; אם סכום הזמנתך פחת בשל העובדה שמספר המוצרים שסופקו לך שונה מכפי שהזמנת, יכול שתישלל זכאותך למבצע, הנחה או הטבה שהיו מוקנים לך אלמלא פחת מחיר ההזמנה.

דוגמאות אלה אינן ממצות את השינויים האפשריים בזכאותך למבצעים, הטבות או הנחות באתר. יחד עם זאת, הנהלת האתר תשתדל להודיע לך טלפונית או בדוא”ל ולקבל את הנחיותיך במקרה שזכאותך למבצע, הטבה או הנחה תישלל או תשתנה עקב שינוי בפרטי הזמנתך.

דמי משלוח

בנוסף למחיר המוצרים שהזמנת, עליך לשלם להנהלת האתר דמי משלוח. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת המוצרים שבחרת לרכוש. התעריפים המלאים של דמי המשלוח מחושבים באתר, בהתאם לאזורי החלוקה.

הנהלת האתר רשאית לשנות את דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת. התשלום התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלמת את תהליך ההזמנה על-ידי מסירת פרטי כרטיס אשראי.

יובהר כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל.

ביטולים והחזרת מוצרים

הנך – מבצע ההזמנה (ולא הנמען) רשאי להחזיר כל מוצר שרכשת מהאתר באמצעות הטלפון, עד 14 יום מיום שהתקבל בכתובת הנמען ולקבל זיכוי כספי תמורתו ובלבד שהחזרת את המוצר כשהוא שלם ולא ניזוק וסגור בעטיפתו או באריזתו המקורית.

עליך להחזיר את המוצר להנהלת האתר, או לחילופין, לבקש מהנהלת האתר שישלחו שליח לביתך לאיסוף המוצר והחזרתו על חשבונך (הנהלת האתר רשאית לסרב לבקשה זו). עליך לצרף למוצר המוחזר את החשבונית שקיבלת, או העתק אישור ההזמנה שנשלח אליך בדואר אלקטרוני.

לאחר החזרת המוצר תזוכה במחיר ששילמת עבורו. אם ביטול ההזמנה איננו עקב פגם במוצר או עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שהנהלת האתר מסרה לך לגביו, תחויב בדמי ביטול בשיעור של 5% מהמחיר, או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים. יובהר כי גם אם ביצעת ביטול הזמנה לפני שהמוצר התקבל בכתובת הנמען, תחויב בתשלום דמי ביטול כאמור.

לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית.

תמונות להמחשה בלבד

תמונות המוצרים באתר מוצגות לצורכי המחשה בלבד. בנוסף, ייתכנו הבדלים במראה, בגוון, בגודל,  וכיו”ב בין המוצר, כפי שהוא מוצג באתר, לבין המוצר במציאות. אין בכך כדי להטיל על הנהלת האתר, או מי מטעמה, אחריות כלשהי.

מנגנון המלצה לחבר

מנגנון ההמלצה לחבר מאפשר לך להמליץ לאחרים על האתר, מוצריו ושירותיו. לצורך כך, תידרש להזין את שם הנמען וכתובת הדוא”ל שלו. לנמען תישלח הודעת דוא”ל ביחס לאתר / למוצר הרלבנטי, לרבות קישור מתאים. באפשרותך להוסיף להמלצה גם הודעה אישית מטעמך, שתופיע אף היא בגוף ההודעה שתישלח לנמען. לתשומת ליבך, הטקסט שכתבת בהזמנה וכן שליחתה הינם באחריותך בלבד.

אחריות למוצרים

הנהלת האתר עושה כמיטב יכולתה לספק לך מוצרים איכותיים ובמועד. אם אתה סבור כי המוצרים שרכשת באמצעות האתר, או השירותים שקיבלת באמצעות האתר לוקים בדבר כלשהו, אנא פנה לשירות הלקוחות שלנו, בטלפון/כתובת:   והנהלת האתר תטפל בפנייתך מוקדם ככל שניתן. ניתן ליצור קשר עם הנהלת האתר גם באמצעות עמוד שירות הלקוחות באתר

האחריות לבדוק את התאמת המוצרים לצרכיך חלה תמיד עליך

הנהלת האתר תצא ידי חובתה כלפיך עם מסירת המוצרים שהזמנת לכתובת המשלוח שמסרת בעת ביצוע ההזמנה.

במקרה שרכשת מוצרים פגומים, זכותך היחידה היא להחליפם או לקבל את כספך בחזרה, כפי שפורט בתנאים אלה.

הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות לכל נזק שייגרם לך בשל איחורים באספקה, או כתוצאה מכך שהמוצרים שסופקו לך היו פגומים, אלא אם כן ארעו העיכוב או הפגם בשל רשלנות מצידה של הנהלת האתר. במקרה זה תהיה אחריות הנהלת האתר מוגבלת לסכום השווה למחיר הזמנתך.

השימוש באתר

הנך רשאי להשתמש באתר ובתכניו לצרכים אישיים ופרטיים בלבד ובכפוף לתנאים אלו. אין להשתמש באתר באופן אחר, אלא אם קיבלת את הסכמתה המפורשת של  הנהלת האתר לכך, מראש, בכתב ובכפוף לתנאי ההסכמה (אם תינתן). האחריות לשימוש באתר ולכל תוצאה הנובעת ממנו, חלה עליך בלבד –

  • הנך רשאי להשתמש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד;
  • אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להעתיק ולהשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו”ב, לכל מטרה אחרת;
  • אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר;
  • אין להציג תכנים מהאתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה;
  • אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת – המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים;
  • אין לקשר לאתר מכל אתר המכיל תכנים פורנוגראפיים, תכנים המעודדים לגזענות או להפליה פסולה, או המנוגדים לחוק, או שפרסומם מנוגד לחוק או המעודדים פעילות המנוגדת לחוק;
  • אין לקשר לתכנים מהאתר, שאינם דף הבית של האתר (“קישור עמוק”) ואין להציג, או לפרסם תכנים כאמור בכל דרך אחרת, אלא אם הקישור העמוק יהיה לדף אינטרנט באתר במלואו וכפי שהוא (AS IS), כך שניתן יהיה לצפות ולהשתמש בו באופן הזהה לחלוטין לשימוש ולצפייה בו באתר. במסגרת זו, חל איסור לקשר לתכנים מהאתר, במנותק מדפי האינטרנט שבהם הם מופיעים באתר (לדוגמה: אסור לקשר במישרין לתמונה או לקובץ גרפי באתר, אלא לעמוד המלא שבו הם מופיעים). כמו כן, על כתובתו המדויקת של דף האינטרנט באתר להופיע במקום הרגיל המיועד לכך בממשק המשתמש, לדוגמה: בשורת הכתובת (Status bar) בדפדפן של המשתמש. אין לשנות, לסלף או להסתיר כתובת זו ואין להחליפה בכל כתובת אחרת;

הנהלת האתר רשאית להורות לך לבטל כל קישור עמוק כאמור לפי שיקול דעתה הבלעדי. במקרה זה תבטל את הקישור העמוק לאלתר ולא תהיה לך כל טענה, דרישה או תביעה כלפי הנהלת האתר בעניין זה.

האחריות לשימוש באתר

השימוש באתר נעשה באחריותך הבלעדית והמלאה.

השירות באתר ניתן לשימוש כמות שהוא (AS IS). לא ניתן להתאימו לצרכיו של כל אדם ואדם. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת האתר בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיך ודרישותיך.

הנהלת האתר עושה מאמץ לספק לך שירות תקין ובאיכות גבוהה. יחד עם זאת, הנהלת האתר אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת האתר, נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל הנהלת האתר או אצל מי מספקיה.

הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות ביחס להודעות שתקבל או שתשלח באמצעות האתר (לרבות הודעות שישלחו אליך או אל משתמשים אחרים על-ידי משתמשים אחרים באמצעות שירותי האתר), תוכנן של הודעות כאלה או כל קובץ מחשב שיצורף להן, פעולתו של כל קובץ כאמור, השפעתו על מחשב המשתמש וכל נזק, אבדן, אי נוחות, עגמת נפש וכיו”ב, תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו למשתמש או לכל צד שלישי בשל הודעות שיתקבלו באמצעות שירותי האתר או ישלחו באמצעותו.

אבטחת מידע

הנהלת האתר מיישמת באתר מערכות ונהלים לאבטחת מידע. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת האתר, אין בהם בטחון מוחלט. לכן, הנהלת האתר לא מתחייבת שהשירותים באתר יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם.

הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות לחשיפת פרטי המשתמש והסיסמא שלך, או לכל שימוש לרעה במידע זה, הנובע מכך שלא שמרת אותם בסודיות, או מכך שמסרת אותם לצד שלישי או מכך שלא עדכנת את סיסמתך לעיתים תכופות, כמומלץ בתנאים אלה.

קישורים ומידע מסחרי פרסומי באתר

במסגרת הביקור באתר יכול שיוצג בפניך מידע מסחרי-פרסומי. מקורו של מידע כאמור יכול שיהיה מהנהלת האתר ויכול שיהיה מצדדים שלישיים. במקרים בהם מקורו של מידע זה הוא בצדדים שלישיים, הנהלת האתר אינה יכולה לערוב לאמינות ולדיוק המידע האמור, לפיכך לא תוכל לבוא להנהלת האתר בכל טענה, דרישה או תביעה בגין אובדן, הפסד או נזק ישירים או עקיפים הנובעים מהסתמכות או שימוש במידע הניתן באתר ואשר מקורו מצדדים שלישיים.

ככל שיש באתר קישוריות (“לינקים”) לאתרים אחרים שאינם מנוהלים ומופעלים על-ידי הנהלת האתר, לא תישא הנהלת האתר באחריות לתוכנם של אותם אתרים ולמידע המתפרסם בהם, לרבות שלמותו, דיוקו , עדכניותו ונכונותו, או לכל פרט אחר הקשור בהם. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר, שייגרם לך כתוצאה משימוש או הסתמכות על תוכנם של האתרים שתגיע אליהם באמצעות האתר.

הפרה ושיפוי

מבלי לגרוע מהוראות כל דין והמסמכים המחייבים, אתה מתחייב לשפות ולפצות את הנהלת האתר, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה, בכל מקרה שבו תפר את תנאים אלה, או אילו מהמסמכים המחייבים, או תפעל בקשר עם האתר בניגוד להוראות כל דין. שיפוי כאמור יכסה כל הוצאה, תשלום, הפסד, אבדן רווח או כל נזק אחר, ישיר או עקיף, ממוני או לא ממוני, שייגרמו להנהלת האתר, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה, לרבות הוצאות משפט ושכ”ט עורכי דין.

קניין רוחני

כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים והסודות המסחריים, הינם רכושה של הנהלת האתר בלבד, או של צדדים שלישיים אחרים, שהרשו להנהלת האתר להשתמש בהם. זכויות אלה חלות בין היתר על שם המותג “ZIPPO” וכן שם המתחם (Domain Name) של האתר, סימני המסחר המופיעים באתר (בין אם נרשמו ובין אם לאו), הסמלים המסחריים בו (“לוגו”), עיצובו הגרפי של האתר, בסיסי הנתונים בו, לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים, עיצובם של המוצרים וכיו”ב, ובכל תוכן אחר הכלול באתר, לרבות קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו.

אין להעתיק, לשנות, לפרסם, להפיץ, לשווק, לתרגם, להציג בפומבי, להעביר לציבור או להעמיד לרשותו, לעבד, ליצור או לעשות יצירות נגזרות, למכור, להשכיר או לעשות כל שימוש מסחרי בכל חלק מן הנ”ל, לרבות תמונות, קבצים גראפיים, טקסטים וקוד-מחשב, בין על ידך ובין באמצעות או בשיתוף צד שלישי, בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוניים, ממוחשבים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת, בלא קבלת הסכמה בכתב ומראש מהנהלת האתר או מבעלי הזכויות האחרים, לפי העניין ובכפוף לתנאי ההסכמה (ככל שתינתן).

אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר, בבסיס הנתונים באתר, ברשימות המוצרים ובעיצובם והשירותים המופיעים באתר או בפרטים אחרים המתפרסמים באתר בלא קבלת הסכמתה של הנהלת האתר מראש ובכתב.

פרטיות

הנהלת האתר מכבדת את פרטיותך בעת השימוש באתר. מדיניות הפרטיות העדכנית של האתר נמצאת בכל עת בכתובת מדיניות הפרטיות, והיא מהווה חלק בלתי נפרד מתנאים אלה. הואיל ומדיניות הפרטיות יכולה להשתנות מדי פעם, מומלץ שתתעדכן במסמך המדיניות מעת לעת.

שינויים באתר והפסקת השירות

הנהלת האתר יכולה לשנות מעת לעת את מבנה האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בו. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות ו/או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי הנהלת האתר בגין ביצוע שינויים כאמור ו/או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.

מבלי לגרוע מן האמור לעיל, רשאית הנהלת האתר להפסיק בכל עת את מתן השירותים באתר, כולם או מקצתם, לפי שיקול דעתה הבלעדי. הנהלת האתר זכאית בכלל זה לאגד את האתר כחברה נפרדת או להעביר את הבעלות באתר לצד שלישי, ובלבד שזכויותיך לפי הסכם זה לא ייפגעו מעצם העברת הבעלות.

שינויים בתנאי השימוש

הנהלת האתר רשאית לשנות מעת לעת את תנאי השימוש והרכישה או כל אחד מתנאי המסמכים המחייבים. אם יבוצעו בתנאי שימוש ורכישה אלו או במסמכים המחייבים שינויים מהותיים, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הבית של האתר 30 ימים לפני כניסת השינויים לתוקף. אם יבוצעו בתנאי שימוש ורכישה אלו או במסמכים המחייבים שינויים אחרים שאינם מהותיים, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הבית של האתר 7 ימים לפני כניסתם לתוקף – זאת אלא אם יבוצעו שינויים בתנאים בהתאם להוראות כל דין. במקרה זה, השינויים ייכנסו לתוקף בהתאם להוראות הדין. המשך השימוש באתר לאחר השינוי בתנאים מעיד על הסכמתך לתנאים החדשים. אם אינך מסכים עם התנאים החדשים, עליך לחדול מלעשות שימוש נוסף באתר.

בכל עת תוכל לעיין בתנאים העדכניים באמצעות לחיצה על הקישור המתאים באתר.

דין וסמכות שיפוט

הדין החל על השימוש באתר, על הזמנתך ועל תנאים אלה, הוא הדין הישראלי בלבד, אולם לא תהיה תחולה לכללי ברירת הדין הבינלאומי הקבועים בהם. כל מחלוקת שתתגלה בין הצדדים לרבות מחלוקת בקשר עם השימוש באתר ו/או בקשר עם תנאי שימוש ורכישה אלה ו/או ביחס לכל הזמנה שביצעת באמצעות האתר, תהיה סמכות השיפוט הבלעדית נתונה לבתי-המשפט המוסמכים במחוזות תל-אביב והמרכז, ישראל.

תנאים ממצים

תנאים אלה ממצים אל כל המוסכם בינך לבין הנהלת האתר בקשר עם הזמנת מוצרים מהאתר והשימוש באתר.

עודכן לאחרונה: פברואר 2014

כותרת

עבור למעלה