מַ֣יִם רַבִּ֗ים לֹ֤א יֽוּכְלוּ֙ לְכַבּ֣וֹת אֶת־הָֽאַהֲבָ֔ה וּנְהָר֖וֹת לֹ֣א יִשְׁטְפ֑וּהָ.

כשכתבו את שיר השירים ידעו כבר מראש שאהבה היא כמו להבה. כבני זוג, התפקיד שלנו הוא לשמור על גובה הלהבה ועל איכותה כך שחיי הזוגיות שלנו יחזיקו מעמד, יאירו ויחממו את הסביבה. או בקיצור, איך לרכוש מתנה שתשמור על האהבה שלכם כמו להבה של זיפו ולא כמו של מצית סיני זול.

יום האהבה ממש בפתח! מה קונים?!

עוד לילה רומנטי בצימר? עוד ארוחה מפנקת במסעדה? די! היינו, עשינו והכי גרוע – שכחנו. כל הפינוקים האלו הם פינוקים שנגמרים. אתם צריכים לקנות מתנה שתחזיק זמן, כזו שבין כל הבלונים והפרחים תבלוט. אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הלהבה חזקה, מוארת ומחממת כשאתם מחפשים מתנות.

מחשבה. כשאתם מחפשים מתנה, חישבו על בן/בת הזוג – ולא על המתנה. אם הלהבה חשובה לכם ויש בינכם אהבה אמיתית, אז גם אם המתנה תהיה קליפה של עץ עם שיר חרוט עליה – זו תהיה מתנה מושלמת.

איכות. גם לאחר שעלתה לכם המחשבה על מתנה, אל תחפשו איך להוזיל אותה. איכות היא נקודה חשובה במתנות שניתנות מתוך אהבה. אם אתם לא מצליחים למצוא משהו איכותי לתת כמתנה – תעברו למתנה אחרת. אין פוגע ומעליב יותר ממחשבה מעולה, שמבוצעת בצורה גרועה. כלומר המחשבה לא מספיקה.

שימוש. נכון, קליפה של עץ עם שיר היא מתנה מעולה, אבל ככל שמתבגרים אנחנו מעדיפים לא לצבור מתנות חסרי שימוש במגירות. חפשו מתנה שתהיה שימושית לבן/בת הזוג. ואז לא רק שהצלחתם לשמור על האהבה, אלא בכל שימוש במתנה – המחשבות ינדדו למי שנתן אותה.

אמינות. תכונה שחופפת גם לתכונת האיכות. מתנה אמינה צריכה לעבוד או להיות שם בדיוק ברגע שצריכים אותה. כמו בן או בת זוג נכונים. כשהכול רגוע ונחמד, זה טוב, אבל כשהמצב נעשה קשה או עצוב – זה הזמן בו האמינות היא תכונה חשובה.

אורך חיים. סטייק או אפילו סלט טוב יכול לענות על כל התכונות שכתבנו עד עכשיו, אבל היא לא תחזיק מעמד. מתנה שבאמת אומרת אהבה היא מתנה שתחזיק זמן. כך שכל יום, עד המתנה הבאה, תזכיר את הזוגיות ואת האהבה שלכם. כן, גם כשאתם קצת עייפים זה מזו.

הקשר. התכונה האחרונה היא הקשר. כלומר אם אתם מנסים לשמור על להבת האהבה גדולה מאירה וחמימה, אתם צריכים מתנה שמשדרת את זה בדיוק, ואיך אפשר לשדר להבה איכותית וחזקה בלי זיפו? ולא, לא חייבים לעשן כדי שאתם תהיו בעלים גאים של זיפו.

לזיפו יש אלפי עיצובים, וחלקם הגדול קשור לזוגיות ואהבה. אז מצית זיפו עם העיצוב הנכון יכול להיות מתנה מושלמת שתחזיק זמן רב ותשמש את בעליה במצבים רבים בחיים ובכל שימוש – אותה תחושה של אהבה חמימה וחזקה תעלה ותהפוך אפילו רגע של הדלקת נר לרגע מאוהב ורגשי.