מצית זיפו - המתנה המושלמת לחיילים

מתנות מהמשפחה לקראת גיוס של אחד הילדים הן דבר מצחיק. אנשים מבוגרים שחושבים שהם יודעים מה חייל בימינו צריך. תיק כלי רחצה הוא להיט כבר מעל 50 שנה, וזו מתנה נחמדה, פרט לעובדה שבאמת אין בה צורך. וכך גם מגבת, סדינים ועוד שלל מתנות מסוגים שונים שאמורים לעזור לחייל. הבעיה היא שזה אמור לעזור לחייל שהתגייס לפני המון שנים.
בימינו חיילים מתגייסים כבר מוכנים עם הכול, כולל מדים, בגדי הסוואה וצבעי פנים. גם כשהם משרתים בקרייה.

לא נותרו מתנות שבאמת יכולות לתרום לחייל במשך השרות כולו, אבל אלה שכן נותרו, הן נכס מבחינת החייל וכמובן מבחינת המחלקה כולה. אחת המתנות האלה שנשארות עם החייל לכל השרות וכמובן הרבה אחריו זה מצית זיפו. ולא, אנחנו לא אומרים שצריך להתחיל לעשן. ההפך. כיום יש אחוז הולך וגדל של בעלי זיפו שאינם מעשנים כלל. הזיפו הפך להיות כלי עבודה מכמה סיבות;

היא חזקה.

מצית זיפו עשוי מתכת חזקה, עמידה ואיכותית, כך שהיא לא נשברת כשעובדים איתה בלחץ ותחת זמנים. אגב, הזיפו כל כך חזקה עד שהיא הצילה חיים של חיילים על ידי כך שכדור שנורה אליהם נעצר בזיפו. יש תמונות!

היא עמידה.

מצית זיפו עשויה במפעל אמריקאי עם סטנדרטים גבוהים. המצית מגיעה עם אחריות לכל החיים. המוטו של החברה הוא: “היא תעבוד. אם לא – אנחנו נתקן את זה.” המצית כל כך איכותית שבאמת צריך להתעלל בה קשות כדי שהיא תפסיק לעבוד.

בכל מזג אוויר.

בין שאר התכונות המוצלחות של זיפו, היא ידועה בעיקר בגלל תכונה אחת – עובדת גם ברוח. אנחנו מכירים את המצבים בהם אנחנו רוצים להדליק אפילו נר ובגלל אדם שעבר בצד השני של החדר המצית לא נדלקת. חייל לא יכול לחכות למזג אוויר נכון ולכן זיפו היא פתרון מוצלח כל כך.

היא אמינה.

זיפו לא מיוצרת עם מחשבה על חיסכון. היא מיוצרת עם מחשבה על נוחות ואיכות, כך שכל הפעלה של המצית היא הפעלה שמצליחה. הגלגל לא נתקע, הפלסטיק לא נסדק והחלקים לא נופלים.

היא נראית טוב.

לזיפו יש אלפי עיצובים. עיצובים לכל אירוע, רגע ומצב רוח, כך שמבט אל העיצוב הנכון יכול לספק מוטיבציה לחייל הכי קרבי בעולם.

היא קולית במיוחד.

אין כמו לשלוף זיפו כשכל המחלקה מנסה להצית פלסטיקים קטנים ושבירים. יש רגעים בהם בשליפת הזיפו ניתן לשמוע מקהלת מלאכים שרה ותוארה לבנה חזקה נדלקת בעמימות אלוהית מאחורי הזיפו. הקוליות שזיפו משדרת משפיעה על כל חייל.

אז אם אתם מחפשים מתנה שבאמת תהיה שימושית לחייל, תחשבו זיפו. יש בצבא המון רגעים בהן צריך את הלהבה האמינה של זיפו, וכמו שאתם יודעים, את הלהבה האמינה של זיפו רק זיפו יכולה לספק.